07 maja 2013

Kropeczkowe DIY, szorty po naszemu :)

Witam Was moi Kochani :)
Po bardzo, bardzo długiej przerwie pojawiam się dziś z kolejnymi przeróbkami :)
Dzisiaj moim Watch Outtt były spodnie jeansowe w kropki. Ze względu na to, że budżet chwilowo jest ograniczony wykorzystałam groszowe cuda, które udało mi się zdobyć. Zakupiłam za parę złotych nowe spodnie, które prawdopodobnie były wcześniej dzwonami, które ktoś odciął w nogawkach ( niestety niewiem jak się to stało, ale nie mam zdjęcia z przed :( ). Nowe z metkami, lecz jednak jak przymierzyłam w domu okazały się za małe, ale to niiiiccccc:) Ponieważ pojawiła się okazja do tego żeby je wykorzystać do przeróbki :)

To co zrobiłam to :

1. Obcięłam nogawki i podwinęłam pod spód, aby ładnie się układały i nie pruły.
2. Znalazłam w grafice na googlach wzór moich kropek :) chyba była to tapeta z Leroy Merlin :P - z góry przepraszam :)
3. Wydrukowałam i wycięłam sobie szablon i gotowe :)
4. Pomalowałam kropki farbką (do tkanin), która miała być w kolorze turkusu, ale jak widać spodnie są za ciemne i niestety kolor wyszedł zupełnie inny.

I oto efekt :







I jak Wam się podoba pomysł ?

Spodenki można kupić na stronie : http://www.vinted.pl/kobiety/szorty-rybaczki/278586-szorty-spodenki-diy-kropki-jeans-ciemny-granat-r-xss , więc zapraszam serdecznie :)
Miłego dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz