16 kwietnia 2013

Reanimuj go!!! czyli farbowanie żakietu :)

Witam Was jeszcze raz :)
Tak sobie siedzę, ściągam zdjęcia z aparatu i zauważyłam, że robiłam zdjęcia mojego starego żakietu, żeby wam pokazać czy to możliwe, żeby ze starego, spranego żakietu zrobić nówkę :) Więc szybciutko powstawiam wam teraz początkowy i końcowy efekt :) Użyłam barwnika do tkanin, tak jak przy farbowaniu białych spodenek Ombre. Barwnik w kolorze czarnym, nie gotowałam. Zamoczyłam w gorącej wodzie z barwnikiem, przewracałam, żeby równo się pofarbowałam. A potem wypłukałam, i oczywiście dolałam octu, a potem, żeby ładnie pachniał :P wypłukałam w płynie do płukania :)
Zresztą zobaczcie same :
Przed



 Po






Żeby było lepiej widać porównuje :


W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej :) Jest kruczo czarny :)
Polecam reanimację :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz