14 maja 2013

Black & White w wersji domowej :) szorty DIY

Witajcie Kochani w ten piękny, słoneczny dzień :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne Watch outtt. Tego lata poza neonami, wzorami azteckimi jest też moda na klasyczne Black & White - paseczki, szachownice, wszelkiego rodzaju kratki. Dlatego dzisiaj w moim poście zobaczycie jak zrobić w prosty sposób spodenki w białe paski :)

Oczywiście jak zwykle najpierw potrzebujecie podkład do pracy. Mój wygląda tak (kupione za 2 zł w sh :P) :





Jak widzicie rewelacji nie ma :) Ale kupując takie spodnie z myślą o skróceniu nie zastanawiajcie się wogóle nad ich dołem, zobaczcie czy góra dobrze się układa na pupie, czy nie jest zniszczona, reszta będzie co najwyżej wykorzystana w innym celu :)

Przechodzimy zatem do skrócenia. Podszywamy doły podwójnie pod spód. I zabieramy się za malowanie :)
Moje beztalencie jeśli chodzi o malowanie nadal istnieje, ale na chłopski rozum zawsze jest jakiś sposób :)
I zobaczcie jak to zrobić w prosty sposób :








I chyba wszystko jasne? :) Używamy zwykłej taśmy klejącej by namalować równe paseczki :) Malowałam białą farbą do tkanin, tył zostawiłam gładki. Poczekajcie tylko jak wyschnie zanim odkleicie taśmę (tak na wszelki wypadek). A na koniec oczywiście prasujemy po lewej stronie, aby farba nie sprała nam się przy pierwszym praniu :)

I oto efekt końcowy :








Prawda, że proste? :)
A tutaj w szybkim porównaniu :


Jeśli korzystacie z moich wskazówek czekam na informację i na zdjęcia :) przeczytajprzykawie@gmail.com

Trzymajcie się cieplutko :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie! Ile zaplacilas za farbe i gdzie kupilas? Ostatnio robilam porzadki w szafie i chcialam wyrzucic spodnie takie szarawo czarne, bo sa mi za waskie w lydkach, ale stwierdzilam ze je skroce :) Ty mi dodatkowo dalas pomysl na paski, tylko musze dorwac farbkę.

    Moze pokazesz jakas stylizacje z tymi szortami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbki kupiłam na allegro, zapłaciłam za 3 szt (po 25ml) razem z przesyłką ok.18 zł. Spokojnie mi tej białej starczyło, a nawet troszkę zostało:)
    Niestety co do stylizacji już nie mam takiej możliwości, ponieważ szybko mi się sprzedały :)

    Pozdrawiam i czekam na zdjęcia Twojej przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń